Worldline Polska wprowadza Pakiet Antykryzysowy dla swoich Klientów

Pandemią koronawirusa wpływa na każdą z branż, powodując w różnym stopniu spowolnienie działalności, a niejednokrotnie jej paraliż. Niemniej jednak kluczowe jest podtrzymywanie funkcjonowania biznesów, szczególnie tych najmniejszych, za którymi nie stoją duże grupy kapitałowe. Wszystko po to, aby z jak najmniejszymi stratami wyjść z tej sytuacji kryzysowej. Ważna jest tu również współpraca i chęć wzajemnej pomocy. Dlatego też Worldline Polska, wWorldline Polska wprowadza Pakiet Antykryzysowy dla swoich Klientówcześniej SIX Payment Services, lider europejskiego rynku usług płatniczych i obsługi transakcji wprowadził Pakiet Antykryzysowy dla swoich Klientów, zawierający ulgi finansowe, jak i wsparcie w obszarze sprzętu płatniczego. Pomoc dedykowana jest małym, średnim i mikroprzedsiębiorcom.

Nowy terminal IWL 250B

W ofercie pojawił się od dawna oczekiwany terminal przenośny w technologii Bluetooth.
Terminal poprzez bazę ładującą która jest podłączona do sieci internet łączy się z jednostką POS przez Bluetooth.
Model Ingenico IWL 250B jest jednym z najmniejszych urządzeń przenośnych z możliwością akceptacji kart zbliżeniowych.
Dedykowany restauracjom gdzie są problemy z zasięgiem GSM.
FurlaMercedesMarellaJACOBNatashaPennyblackWeekend